Klienci

Przedstawiamy opis kilku kluczowych klientów oraz przykłady zrealizowanych przez nas projektów doradczych.

Obsługa kadrowo-płacowa międzynarodowej firmy specjalizującej się w produkcji i sprzedaży ubrań.

  • rozproszona struktura punktów sprzedaży
  • wysoka rotacja pracowników
  • różnorodność składników motywacyjnych

Osiągnięcia:

  • zmniejszenie kosztów administracyjnych
  • wsparcie w zakresie polskich regulacji prawnych
  • wsparcie w doborze pracowników
  • zmniejszenie rotacji

Obsługa kadrowo-płacowa sieci restauracji w Polsce

  • zatrudnienie ok. 400 osób w 30 lokalizacjach
  • kłopoty z rozliczaniem czasu pracy
  • rozbudowany system wynagrodzeń i raportowania

Osiągnięcia:

  • zmniejszenie kosztów administracyjnych
  • zmniejszenie liczby błędów w zakresie naliczania wynagrodzeń
  • zwiększenie terminowości wypłat
  • wprowadzenie zintegrowanego systemu rozliczania czasu pracy

Obsługa kadrowo-płacowa jednego z największych w Polsce Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych

  • wielostopniowy system kontroli poprawności danych kadrowo-płacowych
  • duża różnorodność składników płacowych
  • rozbudowany system ocen pracowniczych powiązany z systemem wynagradzania
  • rozbudowany system raportowania

Osiągnięcia:

  • zmniejszenie kosztów administracyjnych
  • spełnienie szczególnych wymagań Klienta co do poufności danych wrazliwych.

Obsługa kadrowo-płacowa dużej firmy cateringowej

  • zatrudnienie ok. 1200 osób
  • rozproszona struktura zatrudnienia
  • rozbudowany i bardzo skomplikowany system wynagrodzeń i raportowania
  • czasochłonne rozliczanie czasu pracy

Osiągnięcia:

  • zmniejszenie kosztów administracyjnych o 90%
  • zachowanie poufności danych wrażliwych
  • terminowość wypłat wynagrodzeń

Audyt dokumentacji kadrowej jednego z towarzystw ubezpieczeniowych

  • analiza teczek osobowych pracowników spółki w odniesieniu do obowiązujących przepisów oraz stosowanych rozwiązań praktycznych
  • propozycje zmian oraz uzupełnień w dokumentacji kadrowej

Projekt porządkowania dokumentacji ZUS dla sieci hipermarketów

  • korekty deklaracji ZUS za okres 5 kolejnych lat dla ok. 10 000 pracowników w zakresie:
    - nieprawidłowości w kodach ubezpieczeniowych, datach zatrudnienia, adresach, nazwiskach i kwotach składek
    - braku ciągłości w dokumentacji i systemach IT
  • projekt zakończony pełnym uzgodnieniem dokumentacji